Vispārīgie noteikumi un nosacījumi

NAS STORE interneta veikala Vispārīgie noteikumi un nosacījumi

1. Pasūtījums
Piedāvājam iespēju ērti pasūtīt caur mūsu interneta veikalu, vai pa e-pastu. Savstarpējai drošībai pasūtījumi telefoniski netiek pieņemti.
Veicot pasūtījumu patērētājs apstiprina distances līgumu par preču un/vai pakalpojumu piegādi starp patērētāju un tirgotāju.  Līgumā informācija ir iekļauta pasūtījumā apstiprinājumā un šajos noteikumos. Rēķins par piegādājamam precēm un pakalpojumiem tiks sagatavots elektroniski. Rēķina nosūtīšanai tiks izmantota Pasūtītāja norādītā e-pasta adrese. Veicot pasūtījumu Pasūtītājs apstiprina piekrišanu preču piegādes dokumentu sagatavošanai elektroniski un bez paraksta, saskaņa ar MK noteikumu Nr. 877 “Grāmatvedības kārtošanas noteikumi” 42. punktu.

Noklikšķinot uz pogas “Veikt pasūtījumu”, Jūs veicat visu iepirkumu grozā esošo preču saistošu pasūtījumu. Pasūtījuma apstiprinājums tiek izsūtīts uzreiz pēc pasūtījuma veikšanas, taču tas nav uzskatāms par līguma akceptu no NAS STORE puses. Mēs varam pieņemt Jūsu pasūtījumu, nosūtot līguma zīmi pa e-pastu vai izsūtot preces.

Iepriekšpasūtījuma prece ir pieejama pasūtīšanai, taču tā netiks nosūtīta, kamēr prece neienāks mūsu noliktavā. Piegādes datums ir neapstiprināts un var mainīties. Lūdzu, ņemiet vērā, ka mēs neveicam naudas atmaksu par iepriekšpasūtījuma precēm.

2. Apmaksas iespējas
Bankas pārskaitījums.
Veicot pasūtījuma apmaksu  ar Bankas pārskaitījumu, pasūtītās preces tiks nosūtītas, tiklīdz rēķina summa tiks ieskaitīta mūsu bankas kontā.
Kredītkartes.
Mūsu klientiem piedāvājam norēķināties ar kredītkarti. Lūdzu, ņemiet vērā, ka, izvēloties kredītkarti, papildus var tikt iekasēta piemaksa par darījumu.

3. Piegāde
Piegādājam uz visām Eiropas Savienības (ES) valstīm: Austrija, Beļģija, Bulgārija, Horvātija, Kipras Republika, Čehija, Dānija, Igaunija, Somija, Francija, Vācija, Grieķija, Ungārija, Īrija, Itālija, Latvija, Lietuva, Luksemburga , Malta, Nīderlande, Polija, Portugāle, Rumānija, Slovākija, Slovēnija, Spānija, Zviedrija. Nodrošinām piegādi arī uz Norvēģiju, Lielbritāniju un Šveici tikai B2B klientiem pēc pieprasījumu.

Mēs nepiegādājam uz Krieviju, Baltkrieviju vai citām sankcionētām vai okupētām teritorijām.

Mēs izvēlamies Jūsu piegādei visizdevīgāko nosūtīšanas veidu. Protams, mēs piegādāsim jūsu pasūtījumus uz jūsu mājas adresi. Ja pārvadātājs nevarēs piegādāt preces, mēs jūs informēsim rakstiski. Pēc tam jums ir iespēja izvēlēties, vai preces piegādāt atkārtoti, vai arī izņemt preces depozitārijā, kas atrodas netālu no jūsu mājas adreses. Ja nav iespējams izvairīties, mēs paturam tiesības veikt daļējas piegādes.

Mēs nodrošinām piegādi bez PVN saskaņā ar Art. 138 PVN direktīvas 2006/112/EK ES PVN uzņēmumiem. Lūdzu, ņemiet vērā, ka muitas nodevas un importa pirkumu nodokļi tiks iekasēti, kad preces tiks eksportētas uz valstīm ārpus ES, un mēs nezinām, cik tas jums izmaksās. Atbildīgās muitas iestādes varēs jūs informēt par šīm maksām.

4. Pirkuma drošība/informācija par atcelšanu patērētājiem

Garantija
Pamatā mēs piešķiram viena vai divu gadu netiešo garantiju visām precēm, kā noteikts likumā. Ja prece ir bojāta, lūdzu, pārbaudiet garantijas noteikumus pie ražotāja. Lai iegūtu informāciju par garantijas politiku, varat sazināties ar mūsu RMA komandu. Mēs darīsim visu iespējamo, lai sniegtu palīdzību. Ja atgriežat mums preci, jūs esat atbildīgs par atgriešanas piegādes izmaksām. Pirms atgriežat produktu mums, lūdzu, aizpildiet RMA pieteikumu, apmeklējot šo saiti. Kad jūsu pieteikums tiks apstiprināts, mēs nekavējoties nosūtīsim jums detalizētas instrukcijas par defektīvā ierīces atgriešanu.

Atteikuma politika patērētājiem
Patērētājiem ir likumīgas tiesības anulēt, kā norādīts tālāk. Patērētājs ir fiziska persona, kas darbojas nolūkos, kas pilnībā vai galvenokārt ir ārpus šīs personas tirdzniecības, uzņēmējdarbības, amatniecības vai profesijas.

Atcelšanas noteikumi – Tiesības atcelt
Jums ir tiesības anulēt šo līgumu 14 dienu laikā, nenorādot iemeslu.
Atcelšanas periods beigsies pēc 14 dienām no dienas, kad jūs iegādājaties  preci vai kāda trešā puse, kas nav pārvadātājs un kuru norādījāt, iegūs preci.

Lai izmantotu savas atteikuma tiesības, jums jāinformē mūs pa e-pastu: sales (at)netpro.lv.

Jūsu lēmumu par līguma atcelšanu ar skaidru paziņojumu: vēstuli, kas nosūtīta pa e-pastu. Lai ievērotu atcelšanas termiņu, pietiek ar to, ka nosūtāt paziņojumu par atteikuma tiesību izmantošanu pirms atcelšanas termiņa beigām.

Atcelšanas sekas
Ja jūs atceļat šo līgumu, mēs atmaksāsim jums no jums saņemtos maksājumus, izņemot piegādes izmaksas un maksājumu apstrādes maksas, bez nepamatotas kavēšanās un ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc dienas, kad saņemsim atpakaļ visas piegādātās preces.
Mēs veiksim atmaksu, izmantojot tos pašus maksāšanas līdzekļus, ko izmantojāt sākotnējam darījumam, ja vien neesat skaidri vienojies citādi; jebkurā gadījumā šādas atlīdzināšanas rezultātā jums nebūs jāmaksā nekāda maksa.
Precēm, kuras parasti var atgriezt pa pastu, mēs varam aizturēt atmaksu, līdz esam saņēmuši preces atpakaļ.
Jūs nosūtāt atpakaļ preces, kuras parasti var atgriezt pa pastu, vai nododiet tās mums bez nepamatotas kavēšanās un jebkurā gadījumā ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad paziņojāt mums par savu atcelšanu no šī līguma. Termiņš tiek ievērots, ja preci nosūtāt atpakaļ pirms 14 dienu termiņa beigām.
Jūs esat atbildīgs par preču vērtības samazināšanos. Mēs piemērojam atgriešanas maksu, ja preces tiek atgrieztas citā stāvoklī, nekā saņēmāt, preces ir atpakotas, bez sākotnējā iepakojuma, inicializētas vai izmantotas.

Lūdzu, ņemiet vērā, ka nosūtīšanas etiķete tiks sniegta atgriešanai tikai tad, ja nosūtīts nepareizs produkts. Par visām pārējām atgriešanas izmaksām klients ir atbildīgs par piegādes izmaksām. Mēs ļoti iesakām izmantot izsekojamo metodi, lai nosūtītu atgriešanos pa pastu.

5. Transporta bojājumi/sūdzības

Lūdzam klientus ziņot par acīmredzamiem kvalitātes defektiem vienas nedēļas laikā pēc preču saņemšanas. Transporta bojājumu gadījumā, kas jau ir redzami no ārpuses, lūdzam nekavējoties kontrolēt paku un ļaut pārvadātājam sniegt rakstisku apstiprinājumu par bojājumiem.

Mēs apdrošinām visas sūtījumus, jo transportēšanas risks pāriet uz pircēju, tiklīdz preces tiek izsniegtas pārvadātājam. Apdrošināšana ir bez maksas par nozaudētās vai bojātās preces vērtību, bet ne vairāk kā €500. Mēs piedāvājam arī papildu pārklājumu, kuru, iespējams, vēlēsities pievienot vēl lielākai aizsardzībai. Mums ir tiesības pieprasīt papildu apdrošināšanas maksu par sūtījumiem virs 500 €.

6. Privātuma politika

Mēs izmantojam un saglabājam jūsu datus saskaņā ar Datu aizsardzības likumu un tikai tad, ja tas ir nepieciešams, lai pareizi apstrādātu jūsu pasūtījumu. Ja nepieciešams, šī iemesla dēļ nepieciešamie dati tiks pārsūtīti pakalpojumu sniedzējiem. Visi ar patērētāju saistītie dati, protams, tiks apstrādāti stingri konfidenciāli. Saskaņā ar mūsu noteikumiem un nosacījumiem mūsu produktu rādīšana mūsu tiešsaistes veikalā nav juridiski saistošs piedāvājums; tā vietā tas ir nesaistošs tiešsaistes katalogs.

Mēs izmantojam sīkdatnes, lai varētu sniegt jums labāko lietotāja pieredzi. Sīkdatņu informācija tiek saglabāta jūsu pārlūkā un veic funkcijas, piemēram, atpazīšanu, kad atgriežaties mūsu vietnē, un palīdzēšanu mūsu komandai saprast, kuras vietnes daļas jums ir visinteresantākās un noderīgākās.

7. Piegādātājs
NetPro, SIA,
Reģistrācijas numurs: 40103354606,
Juridiskā adrese: Ozolciema 32 k-1-101, Rīga, LV-1058, Latvija,
Banka: SWEDBANK AS, HABALV22, LV12HABA0551034186287.
Tālrunis: +371 2 7866444,
Saziņas forma: rakstiet ziņu.